Prommis

Sophie Arding 2011-02-12 @ 16:52:21
Jag blir knäääpp på min blogg ibland. Nu vägrar den vända på bilderna som är tagna stående. Aaaaaarrrghh! Hur göör man??? Ni får helt enkelt vända på era datorer eller kika med huvudet på sne. Damn it!
Victor och jag tog oss iallafall en promenad ner till stranden i det fina solskenet. Det var riktigt kallt om öronen och Victor var lite frusen (som ni ser. Hehe!). Vi möttes av denna otroliga syn när vi kom ner. Sist jag var nere på stranden var vattnet istäckt och efter stormen som var i veckan har havet kastat upp stora isblock på stranden. Såg helt sjukt ut. Vilka krafter!

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det skönt med sol. Här har vi roat oss med arbete inomhus. Lyckades inte ens att få upp någon go värme i braskaminen.

2011-02-12 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback