Kista

Sophie Arding 2011-01-11 @ 18:33:29
Jag har länge suktat och hållit utkik efter en fin kista som jag kan ha och pryda med här hemma, när jag kom på den absolut eminenta idén. Jag visste nämligen att mamma och pappa hade en kista som stog uppe på garagevinden och skräpade. Den rensade vi ur och jag fick med mig den hem i jul. Nu står den här så fint och pryder hemmet. Den är mörk brun och lite skavd (plus en jättedålig bildkvalitet och ljus), men det är bara lite charmigt tycker jag (inte ljuset och kvaliteten då). Precis så som jag hade tänkt mig. Pappa sågade även till tre jättefina och smidiga tavellister lite snabbt och som jag (otålig som jag är) redan har satt upp, omålade och allt. Väggen är därför inte helt klar, men ska bli det när jag orkar ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: Pa

Tjusigt men...tala om vem som först sparkar i tån

2011-01-11 @ 21:13:00
Postat av: Matilda

Superfint Sophie!

2011-01-12 @ 11:13:43
Postat av: Sophie

Haha, än så länge har det inte hänt... peppar, peppar...

2011-01-14 @ 21:13:26
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback