Muffins

Sophie Arding 2011-01-30 @ 14:18:17
Igår kväll (vid kl. 00 om jag ska vara helt ärlig) fick jag mig ett ryck att inviga min muffinsform som jag fick i julklapp av familjen. Nu kan jag äntligen använda min stora pappersformar som jag fick av Marie för väldigt länge sedan, säkert förra julen kan det ha varit. De är så stora att kanterna bara har vikt sig så degen nästan runnit ur formarna innan, MEN vilket resultat det blev nu! Har aldrig någonsin fått så stora och "toppiga" muffins när jag bakat dem innan. Vilken form!! Det blev blåbär och chokladmuffins.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser delikata ut. Vill gärna smaka. Mmmmm!!!

2011-01-30 @ 20:52:22
Postat av: mamma

Ser delikata ut. Vill gärna smaka. Mmmmm!!!

2011-01-30 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback