Skoltrött

Sophie Arding 2011-01-07 @ 15:23:03
Så trött och less som jag är nu på skolan har jag inte varit under hela studietiden. Har en hopplös kurs som jag ska tenta av nästa vecka och jag har fetångest för den! Baaah!! Det är ju kul när läraren lär ut egenkomponerade teser och hur man gör beräkningar "slarvigt". Har sammanfattat ca 4 handskrivna blad med olika uträkningar, ändå känns det som jag bara fått med hälften. Baaaaaaaah!!
Får istället visa de fina bilderna jag tog från promenaden, julaftonsmorgon längs Vättern i ett antal minusgrader. Vattnet slog och stänkte. (vet inte om det syns på bilderna, men fint var det.)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Häng i nu och tappa inte sugen. Vilka fina bilder det blev. puss

2011-01-07 @ 16:43:39
Postat av: Anonym

2011-01-07 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback