Söndag

Sophie Arding 2011-01-09 @ 17:31:48


Hittade ytterligare bilder på mina kortis frisyrer i mammas dator som jag skickat till henne. Shiit vad kort hår jag hade!! och mörkt.. (ugly as hell.. Haha!!)

Jag har precis slagit mig ner i soffan efter ett hårt träningspass. Var inställd på 30 min spinning och 30 min core, men det visade sig att spinningen var 45 min. Efter det var jag totalt död och ville sjunka ner som en stor svettfläck på golvet. På det ett corepass. Puh! Nu har jag handlat lite nyttig mat som jag ska smälla i mig och sen lite onyttigare bågar. Ikväll blir det romantisk film för mig eftersom Victor är i Mörrum och spelar match.. Har har hittills gjort 2 assist. Go Victor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback