Loppis runda

Sophie Arding 2011-07-07 @ 19:38:34
Emma och jag var ute och körde bil idag på våran lediga dag. Först åkte ut till Steninge och besökte den lilla halvön. Vi åkte sedan till Haverdals golfklubb och åt biffstroganoff. Resa fortsatte sedan med jakt efter loppisar. Vi var ute i oskarsström och tittade in på loppis och kuriosa. Efter det for vi vidare till två andra loppisar och vilka loppisar det var! Den ena blev vi helt betagna av som var belägen i en ladugård där båsen fortfarande fanns kvar och det luktade lite ko. Hittade en ljusstake, en ittala skål för 80kr och denna fina drinkvagnen. Emma fyndade en fin bricka. Dit kommer jag definitivt besöka igen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gott! Tell me var den är belägen! Hur ser v.29-31 ut hos er? Puss

2011-07-08 @ 18:11:42
Postat av: Sophie

Den låg inte så långt bort från Loppis och Kuriosa. Svängde höger i rondellen när man kör mot Halmstad igen och så låg den på vägen där någon kilometer in. V 29 är jag ledig ons-sön. Jobbar V 30 ledig torsd och sön. V 31 är jag ledig torsd, lö-sön. Funderar på att åka hem till hva den helgen. Sugna på att komma neråt? =)

2011-07-08 @ 19:53:18
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Aha! Då ska vi se om jag hittar. Ja vi kommer ner en snabbis fre (kväll efter jobbet) och stannar till lördag eftermiddag, till marcus och rosalie (hans föräldrar har stuga i haverdal). Men vi är sugna på att komma ned igen, och stanna nån dag så man hinner lite mer! Då vet jag hur de ser ut hos er i alla fall!

2011-07-10 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback