Nytt skåp

Sophie Arding 2011-07-31 @ 14:06:06
Nu har jag fått ner (med mamma och pappa som varit här nere och hälsat på över helgen) mitt lilla fynd jag gjorde på loppisen i Ölmstad i Juni som jag har fixat och donat med, nämligen detta linneskåp som jag har slipat och målat om. Fasen vilket slit det har varit med att få det såhär. Har dröjt med att visa det eftersom jag ville bli färdig med det först och det ändå inte verkat vara av intresse. Nöjd med resultatet är jag!! Nu ska vi bara hitta nya knoppar till lådorna nedtill och det ska fyllas på med mer saker allteftersom. Kronan på verket så ska ett rejält djurhorn upp ovanför skåpet också. Det är inte någon som råkar ha ett ligga och skrota någonstans?

Kommentarer
Postat av: Benita

Så himla fint, riktigt bra gjort Sophie!!! :) pöss

2011-07-31 @ 16:15:29
Postat av: Johanna S

Ur snyggt :) förstår att du är nöjd!

2011-07-31 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback