6 år sedan

Sophie Arding 2011-06-10 @ 10:41:53
Hela stan skallrar av studentsånger här i Halmstad idag. Vi bor precis vid en gymnasieskola så det går massa studenter här förbi och sjunger och har sig. Tänk att det idag är på pricken sex år sen som jag tog studenten. Det var en härlig dag, men inte den roligaste i mitt liv som den för så många brukar vara. Jag hade nässelfeber och var ganska nere på grund av den. Inte är jag ledsen trots att jag mest sov under mottagningen hemma i soffan, kunde knappt dricka någon champagne och på efterfesten inne på Huset satt jag mest på en pall i baren. Jag höll ändå ut och gick på efterfest tills jag och Victor gick hem framåt femsnåret. Dagen efter låg jag i feberfrossa och yrade mest hela dagen. Minnesvärd student iallafall. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Var uppe på Sanda och uppvaktade Filip och visst väcktes känslorna igen från när du och dina syskon var i den situationen.

2011-06-11 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback