Brulle

Sophie Arding 2011-06-08 @ 10:29:53
Vi blev bjudna på en helt fantastiskt god middag igår kväll. Toast skagen till förrätt med hemmagjord skagenröra, rostad färskpotatis med rödvinssky och ryggbiff. Till efterrätt slängde Victor ihop fyra créme brûlée som han serverade mangosorbet till. Det kommer definitivt bli han som får göra Brûléena hädanefter! Supergod var den och med en helt perfekt konsistens.
Igår var jag även hos tandläkaren och fick betala 420kr för att få rådet att köpa en ny tandkräm. Besöket kändes ju inte sådär jättenödvändigt såhär i efterhand. Fick totalpanik i förrgår för jag trodde jag fått hål i en tand och bokade en akuttid. Det enda vi kom fram till var att jag borstar för hårt och blottar tandhalsen som är väldigt känslig och efter att ha smällt i mig en stor påse godis i förrgår orsakade förmodligen ilningarna jag hade. Vilket jag redan i förväg visste om. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser mycket mumsigt ut!!

2011-06-10 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback