Hyfsat missnöjd

Sophie Arding 2011-06-13 @ 15:24:41
Var på utbildning på jobbet idag så nu kan jag allt om våra fåtöljer och hur man kan vrida och vända och snurra dem. Här ska säljas fåtöljer! Bad även om att få en jobbtröja till eftersom jag endast har en skjorta att byta med. Vad sägs om denna jag fick ta med hem och prova?! Ett antal storlekar för stor och trots att jag gillar blått känns det inte riktigt som att detta är rätt färger för mig. Nej, allvarligt talat.. Jag känner mig duktigt muppig och kommer förmodligen inte att kunna bli tagen seriös på jobbet i denna skapelse. Vem skulle egentligen bli det i denna skjortan över huvud taget?

Kommentarer
Postat av: bro

varför inte ett snyggt skärp till?

2011-06-13 @ 18:23:03
Postat av: Sophie

Skulle kunna gå, men tror tyvärr inte lé chéf skulle uppskatta det. ;)

2011-06-13 @ 20:14:44
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback