Kvällspromenad

Sophie Arding 2011-06-29 @ 21:57:08
Min lediga dag har genomgåtts med blandade känslor må jag säga. Tvätt Bra! Lämna in cykeln Bra! Beach-häng Bra! Beach-hänget resulterade dock i att min allergi bröt ut totalt. Tror att jag kan ligga på 200-500 nysningar endast under eftermiddagen. Detta resulterar även (som ni allergiker vet) i en knallröd och öm näsa. Vid 19 tog jag mig ner till stan för att träffa Johanna som kommit hem efter sin Australien vistelse och det var så kul och se henne igen. Orkade inte vara social så länge så vi bestämde att träffas snart igen och jag gick hem. Möttes av en ryggskadad man hemma som hade fått order om att röra på sig, så lite senare tog vi en promenad och köpte glass. And that´s about it. Nyss hemkommen från promenaden, dösvette efter en nyss avklarad nyskavalkad och nu ska jag kosa i säng. Jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ledsen att säga de... men de är dåligt med 8-16 jobb utan övertid... ;-)

2011-06-29 @ 22:03:29
Postat av: Sophie

Attans med!!

2011-06-30 @ 21:34:14
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Johanna R

Instämmer Matilda:) Det finns liksom ALLTID mer saker att göra!

Vi ses i morgon proppan!!

2011-07-01 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback