Tuppen och jag

Sophie Arding 2011-06-22 @ 23:06:55
06.30 klev jag upp tillsammans med tuppen och efter att ha avverkat ca 50 mil i bil, en fullproppad hjärna efter utbildning med jobbet och sedan 2h arbete befinner jag mig äntligen på plats i Huskvarna igen. Den rackarns bil jäkeln tog mig hit denna gången också trots en dom på reparation för över 6 000 lakan. (reparationen är inte gjord ännu vilket jag satt och oroade mig för halva vägen hem). Anyway, nu ligger jag i sängen hemma hos päronen och är helt utslagen efter denna dagen. Imorgon blir det chill med lite fix och förhoppningsvis kan jag visa er resultatet. Ja det är mitt fynd sen i lördags som jag ska fixa på. Nyfikna? =) Hoppas det blir som jag vill bara. Haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser mycket positivt ut för ett fint resultat!!

2011-06-25 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback