Vet ni vad?!

Sophie Arding 2011-06-09 @ 11:17:29
Det är sommar.. och dåligt väder = Jane Austen maraton! Precis som förra sommaren och sommaren innan dess har mycket av min lediga tid ägnats åt Jane Austen. Så ska det även bli denna sommaren! Först ut var Miss Austen Regrets som jag såg imorse. Väldigt bra, men sorglig film som handlade om Jane Austens egna kärleksliv. Det var inte lika mycket kärlek i hennes liv som i hennes böcker. Näst ut får nog bli Stolthet och Fördom... igen... =) Inget skänker mer lugn och känslan av ledighet än Jane Austen. Man kan kalla mig besatt.

Kommentarer
Postat av: mams

Jag skulle också vilja se Regrets, kan man få låna den till regniga dagar? Kram

2011-06-10 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback