Födelsedagen

Sophie Arding 2011-03-14 @ 18:49:22
Blev väckt på morgonen med skönsång av Victor, mamma och pappa. Victor gav mig den fina plånboken från Tiger of Sweden och den gigantiska ordinén. Av mamma och pappa fick jag en ny iPod shuffle, en piké och en skjorta från Tommy Hilfiger (bilder kommer senare). Fick även pengar som förmodligen kommer gå till ett par nya träningsskor, ev. ett par pistols som jag är så sugen på.
Vi åt en långfrukost och gav oss sedan ner till Gullbranna där pappa köpte en ytterdörr till nya huset i Bunn. Med huset på taket körde vi hem igen och beställde sushi och kollade på skidskytte. Det blev lite eftermiddagsfika med tårtan som blev över sen fredagen innan mamma och pappa åkte hem. På kvällen var vi bortbjudna till Kristin och Magnus som hade dekorerat lägenheten så fint med ballonger med mitt namn på (visserligen med F, men det är ju tanken som räknas;)). Victor hade köpt champagne som vi skålade i och sedan fick vi en supergod middag som värdparet lagat. Ett perfekt slut på en underbar födelsedag.
Tack alla som har uppvaktat mig på min 25-års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback