Gammalmodig

Sophie Arding 2011-03-26 @ 11:32:05
Idag har jag startat dagen lite långsamt. Tog en lång frukost, kollade på uppdrag granskning och nu står nyhetsmorgon på. Funderar över vad jag ska hitta på idag. Ut i solen är ett måste iallafall. Kanske går ner på stan en runda, sen behövs det städas här hemma. Så sätter jag nog på en film sen. Härliga lördag!
Laddade hem en ny app till telefonen som tar bilder som ser gamla och slitna ut. Tycker bilderna blir riktigt fina och denna app kommer jag nog använda ofta. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina örhängen!

2011-04-03 @ 22:08:03
Postat av: Sophie

Tack! =)

2011-04-04 @ 22:17:38
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback