God morgon Tisdag

Sophie Arding 2011-03-08 @ 10:40:07
Morgon och morgon, jag har hunnit med en maskin tvätt och ätit fruskost så längre än så har jag inte kommit. Vi har farligt sköna satinlakan i sängen. Så fort vi bäddar med just dem, har jag skitsvårt att komma upp på mornarna. Jäkla lakan! Idag är det en ny pluggdag som står på schemat. Det är tråkigt att inte kunna vara ute i detta fina "vår" väder. Men det är bara att bita ihop, bättre dagar kommer. =) Igår brände jag iallafall av en ca 8km löparrunda. Det var oerhört skönt. Hur går det för er, Benny och mams?

Kommentarer
Postat av: mams

Var på friskis idag och ett puls/medel pass. Låren ger sig tillkänna.

2011-03-08 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback