Mer presenter

Sophie Arding 2011-03-23 @ 20:35:45
Fick fler fina presenter i söndags på kalaset för släkten. Fick bland annat de här tre fina berlockerna från Thomas Sabo från syrran och hennes man. En vinge, ett S och tre små nycklar. Så söta och fina var de som jag kan fylla på mitt nya armband med. Fick även Gordon Ramsays kokbok från farbror med familj. Av dem fick jag även 4 brulée formar och en tischa som jag inte kommer visa upp här eftersom den strider mot våra bulls-hjärtan. Fick även lite pengar som ska gå till något fint och ett album som mormor och morfar hade samlat massa gamla tidningsutklipp och bilder från mina unga år. Så roligt och fina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback