25-års fest

Sophie Arding 2011-05-09 @ 20:54:46
Ledsen att jag varit så frånvarande under helgen, men det har dels varit problem med blogg.se och dels har jag umgåtts med hva-vännerna så mycket jag bara kunnat när de var här. I lördags hade jag och Victor vår 25-års fest. Bilden från förra inlägget var från dagen då vi var uppe och förberedde med borden och dukningen. Maten var supergod och alla gäster var glada och hade jätteoligt. Jag hade superkul och är mycket nöjd med festen. =) Såhär såg jag ungefär ut förutom skärpet och med ett par andra skor. Klänningen är ny och kommer från asos.com. Fler bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: mams

Vad fin du var!

2011-05-11 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback