Inte riktigt ledig än

Sophie Arding 2011-05-29 @ 12:43:29
Det har varit en sliten vår med massa festligheter, födelsedagar och plugg och nu är det nästan över. Endast slutopponeringen på tisdag kvar.
Igår hade vi examenmottagning för släkt och vänner hemma hos oss. Det var 20 personer vin fick inrymma i lägenheten, men det gick jättebra. Bjöd på smörgåstårta, pajer och lite kex och ost. Kunde inte klarat mig utan mammas och pappas hjälp som var ovärdelig. När jag ändå håller mamma på tal så vill jag önska henne en fin mors dag! Var så trött efter all uppvaktning igår, så jag stannade hemma på kvällen medan Victor gick ut och firade med kompisarna. (Det blir inget mer festplanerande innan detta året är slut, det är något som är säkert). =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack så mycket. Firade uppe i huset dock inte så mycket sol som du önskade i mms:et. ;=)

2011-05-29 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback