Bara grå

Sophie Arding 2011-11-17 @ 16:02:08
Jag känner mig ungefär lika svart-vit och grå som vädret idag. Lite sådär kall, isande (precis som vädret) och oförmögen att orka känna efter sina känslor som bara gått på tomgång. Har varit en sväng i skolan på förmiddagen vilket var väldigt oinspirerande (mycket tack vare föreläsaren som är motsatsen till helt fantastisk) och hade speciell skatterätt. Det är ungefär lika kul som det låter, alltså skittråkigt! Har suttit och gjort färdigt inlämningsuppgiften under eftermiddagen med Emma som har varit den lilla ljusstrimman som tränger sig genom de tjocka molnen på himmeln under dagen. Har även fått massa uursöta bilder på systerdottern av syrran som jag har kunnat ta fram när jag kännt mig som mest grå. Fortsättningen på dagen ser inte sådär jätteljus ut heller, så det är lika bra jag fortsätter med mitt gråa tills Victor kommer hem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter inte som någon upplyftande dag. Tur du hade Emma där ett tag. Tyra kan man aldrig få nog av. Kram

2011-11-17 @ 22:49:43
Postat av: Johanna S

Hoppas det bara var en allmänt grå dag och att inget tråkigt har hänt! <3

2011-11-18 @ 08:40:45
Postat av: Sophie

Det är väl just det att det inte händer någonting som är trist. Jobbigt att komma hem till vardagen igen när man varit ute och rest. Det känslan kommer över mig ibland. =)

2011-11-19 @ 01:00:38
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Johanna S

Ja, det är sant. Resan känns helt plötsligt som om det var för jätte länge sen. Men snart ska vi till Båstad :)

2011-11-19 @ 08:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback