Go kväll

Sophie Arding 2011-10-27 @ 22:16:05
Så skönt att båda tentorna är skrivna nu och jag brukar alltid avsluta en tentaperiod med att storstäda lägenheten. Det har jag gjort även denna gången. Känns som att jag städar bort all ångest då och det är en underbar känsla. Nu är det över för denna gången och nu gällr nya tag. Victor och jag tentarfirar här hemma med ett glas vin. Det känns skönt att kunna ta sig ett glas efter en så, jag kan inte säga hektisk period för så mycket har jag verkligen inte pluggat utan en mer ångestfylld period. Jaja, nu ska jag även börja jobba i veckodagarna och få tjäna lite pengar igen. Var uppe på jobbet och fick massa dagar ända fram till nyår samtidigt fick jag även med mig en ny soffbordsskiva hem. En ny rund i vitlack som blev superfin på kohuden. Funderar på att dra med Victor till jobbet imorgon igen och kolla soffa. Vill.. så.. gärna.. ha.. en.. ny!! ;)

Kommentarer
Postat av: Bror

Härligt! Det är så jävla gött och ha tentor bakom sig och bara kunna slappa.

2011-10-27 @ 22:25:54
Postat av: mamma

Själv ska jag koppla av med lite after work. Sedan stundar lov!!

2011-10-28 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback