Alla mina tankar..

Sophie Arding 2011-09-07 @ 17:03:38
Här sitter jag i soffan och har precis börjat skriva på ett meningslöst litet inlägg när Victor ringer. Mitt hjärta bultar i 120 när han frågar om jag har hört nyheterna.. Helt plötsligt känns mitt inlägg ännu mer meningslöst och jag blir otroligt tom och totalt ointresserad om det "problem" jag hade. Gråten sitter som en stor svart klump i halsen och det får mig att inse hur otroligt sårbar man är. Alla tankar skänker jag Stefan och hans familj.
Jag tänker även extra mycket på min egen familj och mina vänner! Ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Bro

Vilken chock, blir riktigt ledsen. Du får hålla Victor borta från KHL även om olycksstatistiken kanske inte är så farlig.

2011-09-07 @ 19:27:46
Postat av: mamma

Visst är man i mindre chock. Sånt ska inte behöva hända!

2011-09-07 @ 20:21:27
Postat av: Sophie

Jag lovar, jag ska göra allt jag kan för att hindra honom från khl och dåliga flygplan. Det är helt surrealistiskt att detta har hänt! Jag kunde inte somna igårkväll, victor och jag satt uppe länge och bara försökte låta det sjunka in. Helt omöjligt!

2011-09-08 @ 17:30:33
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Bara ca 659st har dött i samma flygplanstyp i Ryssland.

2011-09-22 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback