Moosehorn

Sophie Arding 2011-09-14 @ 22:00:30
För er som känner mig lite mer vet att jag kan bli en aning besatt av vissa föremål som jag sedan snöar in helt på. I ett år eller sådär har jag febrilt sökt efter ett älghorn. Har ett sen innan som jag fått av svåger och syster, dock är det endast en krona. Nu däremot har jag kommit över ett par stycken som jag ska åka och hämta imorgon. Gissa om jag är kanske världens lyckligaste just nu. Sökandet är över! =) Är det så att någon hade varit intresserad av ett till superpris, lägg in en vink innan 17 imorgon. ;) Kanske alla inte är lika fascinerad som jag av hornen. *blink blink*

Kommentarer
Postat av: mams

Köpte du alla?

2011-09-16 @ 22:20:40
Postat av: Sophie

Nej det blev endast ett. Det är nog bara jag som har fixerat mig vid älghorn. =)

2011-09-17 @ 16:52:35
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback