Aaaaaa, riiing!

Sophie Arding 2012-03-21 @ 14:56:45


Vi har levt utan vår dörrklocka i snart tre års tid för att den har varit ur funktion. Jag har knappt vetat hur den låter under denna tiden, tills idag... Fick tummen ur och mailade vår fastighetsskötare för några dagar sen.


Idag vid ungefär den tid Victor brukar komma hem ringer det på dörren. Och jag menar ringer RINGER på dörren. Hoppar tre meter upp och håller på och trillar ur soffan av denna anskrämliga RRRRIIIINNGG!! Flyger upp och planerar rycka upp dörren argt, men som tur är tittar jag genom "ögat" på dörren och ser istället två kostymklädda killar med Jesus christ bricka på bröstet och ingen Victor som vill prata om meningen med livet med mig.. Jag tänkte fråga meningen med hjärtat uppe i halsgropen, men undvek.

Jesus christ!

Kommentarer
Postat av: Pa

Dom kände på sig att den nu är reparerad, så detta var säkert inte sista gången

2012-03-21 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback