Present och förberedelser

Sophie Arding 2012-03-15 @ 16:56:03
Igår innan tentan kom Emma förbi en sväng eftersom hon kom tidigt med tåget. Med sig hade hon den här goa doften från Yakee Candle- Vanilla satin i present. Så himla go är den och jag blev superglad för den. Tack igen Ems!

Under dagen har jag hållit på med en massa förberedelser inför helgen. Först var jag ute och sprang en femma på morgonen, sedan lagade jag lunch till mig och V. I eftermiddag har jag handlat mat, putsat några skor, städat och fixat här hemma. Vi ska nämligen få besök i form av mina föräldrar och lilla familjen kommer ner och ska fira min födslis ihop med oss. Så ska hela gänget sova över hos oss också, det ska bli så himla mysigt! Längtar till imorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna Söderqvist

Hittade du en sån stege sen? :) Blev det MIO's?

2012-03-16 @ 11:08:52
Postat av: Sophie

Haha! Ja det blev det. Såklart det blev Mio ;)

2012-03-16 @ 11:19:48
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback