Resultatet av att bli gräsänkling

Sophie Arding 2012-03-10 @ 00:38:27

V har varit borta i nu 3 hela dagar. Under denna tid har jag lagat ordentlig mat på spisen.. 0 ggr. Om det inte räknas med våfflorna jag vispade ihop hos Kickan ikväll?!? Nähe. Det vill säga 0 ggr då.

Kylskåpet ekar tomt och jag har levt på sushi och flingor med mjölk. Jag hade varit skitdålig som singel helt enkelt. Och jag som gnäller på victor att han aldrig lagar mat när jag är borta. Borde nog inte säga något nästa gång utan att tänka efter först. Se till och kom hem snart love!


Kommentarer
Postat av: pa

Korv o pytt är klara favoriter vid sådana tillfällen, eller....

2012-03-10 @ 09:28:41
Postat av: Sophie

Ja jag kanske skulle varva med det. =)

2012-03-10 @ 22:59:04
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Karin

Svar: tack! Jag är supernöjd och det är såå skönt att ha fått bort allt det slitna i håret. :D



Måste också säga att jag tycker bilden på din header är jättefin! Kram

2012-03-11 @ 13:23:38
URL: http://karinarding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback