Power

Sophie Arding 2011-04-06 @ 20:43:42
Hela dagen har åter bestått av uppsatsjox. Vi har ändå börjat komma en bit på vägen känns det som nu. För att få plugget ur tankarna tog jag mig ner till sats och körde ett power-step-pass eftersom step:en var inställd. Skönt att få köra musten ur sig själv med inervall träning. Det rensade skallen för ett ögonblick.
Kollar på Sveriges mästerkock nu. Jag bara älskar matprogram!! Sitter och roar mig med detta medans Victor är och kollar hockey. Det har ordnats landskamp här i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst känner man sig go och nöjd efteråt. Själv blev det ett löparpass, 7 km. Måste motivera mig att springa lite längre nu, Pust!

2011-04-06 @ 21:40:59
Postat av: Anna R

Jag älskar också mat program=) paolo robertos, leila home delivery och halv åtta hos mig gick i ett svep idag! Hoppas det löste sig med intervjuerna sen!! Puss och kram!!!

2011-04-07 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback