Slut och finito

Sophie Arding 2011-01-20 @ 22:08:31
Är så sjuukt trött!! Värsta shape-passet någonsin har de lyckats sätta ihop denna perioden. Förra veckan hade jag jordens träningsvärk i framsida lår efter mördarpasset och jag tvivlar inte på att det kommer bli så inom de närmsta dagarna igen. Ser inte fram emot mitt kommande fysiska tillstånd.. och jag som ska jobba i helgen. Kommer få mina fiskar (ben) varma minsann. Gaaad!! Hade tänkt lägga in en riktigt opepp bild på mig själv, men förskonar er från det.. för denna gången.. Haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vet hur det känns. Hade goo träningsvärk efter mitt första pass efter ett gäng armhävningar. Svag i armarna, I know =)

2011-01-21 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback