Göteborgsvarvet 2:03:41

Sophie Arding 2011-05-22 @ 12:32:45


Superduper nöjd med min sluttid på Göteborgsvarvet 2h 3 min och 41sek. Med tanke på att jag sprang som en ostbåge de första 5 kilometrarna med världens största håll i magen så jag knappt kunde andas och starkt övervägde att sätta mig en stund i gräset och skita mål-tiden jag satt upp som var under 2h. Är därför skitnöjd att jag bara var 3:41 under mål-tiden. Nästa år blir det under 2h =) Då blir det även ett syskonlopp eftersom både syrran och brorsan var lite sugna på att ge sig an nästa lopp. KUL!

Persen efter loppet var nog ändå värst. Inte nog med att jag var genomfrusen, kräk- och svimfärdig för jag tog ut mig så och benen var helt stela och stapplande. Att duscha efter ett sådant lopp ser man ju fram emot mer än allt annat. Den upplevelsen är däremot något jag helst vill glömma. Duscharna var nämligen placerad i en ishall.. på den spolade isen.. Det låg endast en tunn matta över 1/3-del av isen och duscharna var placerade utanför sargen så vi fick stå och köa på inte minst den tunna mattan och sen ett svinkallt betonggolv. Gräääsligt kallt sen efter duschen när kläderna skulle på. Va totalt genomblöt underkläderna som snabbt som attan åkte på.

Fler bilder från varvet kommer när jag bett pappa skicka över de han tog med sin kamera. Wait and see..

Kommentarer
Postat av: mamma

Du var jätteduktig! Själv är jag också nöjd. Vad roligt om det kan bli ett syskonrace. Då ska jag vara där och heja!!

2011-05-22 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback