Dödstrött!!

Sophie Arding 2011-09-06 @ 16:37:10
Trött...
..men..
Jag gjorde det.. tog mig runt alltså.. 5km.. Haha!
Thanks to this beatch?! Jag släpade mig upp från soffan som jag har suttit nedslagen i stora delar av dagen och med tunga skor, men med min snabba lidingöloppettröja, ut på en 5km runda. Dessvärre var tröjan blytung idag och det enda som kunde hålla mitt mod uppe och för att inte stanna och börja  (vilket absolut inte var ett alternativ för mig) var såklart att ha Queen skrålande ur högtalarna. Tack Freddie Murcery, I owe you this one.

Kommentarer
Postat av: Pa

Bravo, det gör en gott efter - och belöningen väntar inte på sig.

2011-09-06 @ 20:57:10
Postat av: mamma

Bra jobbat! Motivationen får sig en god skjuts när man gjort ett pass.

2011-09-06 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback