God morgon!

Sophie Arding 2012-04-13 @ 09:22:20




Shiiiiet vad jag är uppe och redo tidigt! Har ätit frukost, checkat in oss på flyget, hunnit duscha och sminka mig. I vanliga fall brukar jag vid denna tiden ligga och dra mig i sängen och jobba smart phone. Vad ska jag göra nu? Hela denna dagen är lite oklar. Tänk så många personer som blir stressade över att inte veta vad de ska göra på hela dagen, att inte ha någonting planerat. Skönt att inte jag är sådan med tanke på hur måånga sådana dagar jag har. Andra saker jag istället blir stressade över är när mobilen är inställd på så många procent av batteri som är kvar, eller när man kan se hur många mil tanken har kvar tills bensinen är slut i bilen, eller hur jag inser att jag ska vara på en plats för 5 minuter sedan och jag kommer fram och inser att det är cool lugnt eftersom alla andra är mer försenade.



Allt som allt, jag blir sjukt stressad över saker som räknar ner. Näh, om man skulle ta och ställa in procenttalet på mobilen så att jag har något att göra under dagen...


Kommentarer
Postat av: pa

Herre gud, har du funnit källan även till mitt problem. En klocka som räknar ner, varför har jag inte tänkt på det.

2012-04-13 @ 20:51:43
Postat av: Sophie

Haha! Visst är det sjukt stressande!

2012-04-14 @ 09:39:24
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback