Såhär svett är jag nu..

Sophie Arding 2012-07-25 @ 18:23:07

VILKEN dag jag har haft!! Varit ledig idag så imorse körde jag ner till Hbg och hämtade ut nycklarna till nya lägisen. Woho! Åkte och kollade den och grusade mina förväntningar. Det var värre än jag trott, men ska nog gå bra ändå. Åkte hem igen och mötte upp ett helt kompisgäng på Tylösand. Låg där till kl 5 och sen hem och ut och springa (på årets varmaste dag och jag som knappt tagit ett löpsteg sen Gbg varvet). Var på så glatt humör att jag trodde jag skulle flyga fram. Det gjorde jag inte... Men nu är det gjort och jag svettas som en gris! Nu öppnar jag roseflaskan istället. =)=)

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat! Nu är du igång igen.

Svar: Ja, jag hoppas det iaf =)
Sophie

2012-07-25 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback