Skön tisdag

Sophie Arding 2012-03-27 @ 17:34:58


Började dagen med att faktiskt kliva ur sängen före Victor trots att jag inte hade någonting att gå upp till. Trumpeter och fanfarer till mig!! Ska försöka göra om samma grej imorgon också. ;) Det är så skönt att kliva upp tidigt på mornarna eftersom dagarna blir så mycket längre.

Gav mig ut på en 8,3 km runda innan lunch som gick lite trögt, men får skylla på att jag var lite hungrig redan innan jag började springa. Kanske inte har berättat att jag ska springa Göteborgsvarvet i år igen och att jag nu håller på och ladda rejält med att få några mil i kroppen. Blir ca 15 km i veckan, men ökar successivt för varje vecka från och med nu. Målet är ju såklart att slå förra årets tid som var 2:03:41 och springa under 2h.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra mål! Kämpa på....

2012-03-27 @ 21:45:02
Postat av: Victor

en gång är ingen gång och idag lyckades du inte...

2012-03-28 @ 07:57:45
Postat av: Sophie

Haha! Nej det gjorde jag inte. Inget at skryta med då.. =/

2012-03-28 @ 09:28:23
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback