Förväntansfull

Sophie Arding 2012-05-12 @ 22:16:43

Hej och hå, löpa på! Efter 7km kom känslan till mig att varför gav jag mig in på det här igen? Efter 17km stapplade jag fram på stabbiga ben och ville bara lägga mig ner på marken och vägra röra mig något mer. 20km gick på bara vilja. Gränsen till att tappa benen eller att lufsa fram med benen släääpandes bakom och på bara viljan var hårfin. MEN jag tangerade min tid från förra året + att jag fick ett jädra finväder till starten och under hela varvet.

Jag är nöjd och lycklig att jag genomförde det. Igen! Full av förväntan på bilden innan start och energin pumpar i kroppen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det gick ju jättebra. Smärtan efteråt är något man står ut när man presterat ett sådant lopp. Kram

2012-05-13 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback