Good moorning

Sophie Arding 2012-05-24 @ 09:00:33


Kom till Ängelholm igår och blev upplockad av min kära. Han hade styrt upp middag och bio i Helsingborg (kanske vår nya hemstad??) så vi fort direkt ner dit. Åt på resturang Inom som ligger på torget, drack ett glas rödvin och sen körde bort till biografen. Såg The Avengers och den var faktiskt väldigt bra. Lite småkomisk emellanåt.

Nu sitter jag och äter frulle och ska snart ge mig ner på beachen är tanken. Det är så skönt att inte ha någon skola kvar, ni anar inte friheten i mitt huvud. Inget att tänka på som ligger i bakhuvudet hela tiden och växer som en svulst. Gaaaahhhh!!! =) =) =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får passa på att njuta sen är det in i verkligheten, men det är inte fel med lite kosing.

2012-05-24 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback