Nytändning

Sophie Arding 2012-05-17 @ 16:13:34

Kom precis hem från simhallen faktiskt. Jag och Benny har bestämt att göra tjej klassikern. Först ut är vansbro simningen och jag har klarar av mina första 1000m. Simmade och tittade väldigt mycket på klockan första 10min och tänkte fyy fan vad tråkigt det är att simma, men 40min slank iväg och jag hade tagit några simtag till.

Var och köpte mig nya träningskläder i veckan också. Kände att jag var tvungen att ha en nytändning efter varvet och vad är inte bättre än nyshoppade träningskläder och nya utmaningar?! =) Nästa investering är nya löparskor, ett par färgglada sådana!


Kommentarer
Postat av: mamma

Simningen är en peace of cake. Behövs knappt tränas till. Men det är alltid gott med en simtur.

2012-05-17 @ 18:17:48
Postat av: Bro

Får bli nya löparskor för mig också snart, behöver med lite nytändning =), först måste det dock skrivas lite tentor!

2012-05-17 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback