Puh vilken dag

Sophie Arding 2012-05-20 @ 19:19:09

Igår kväll var jag och ett helt gäng med gals ute och gjorde stan. Kom hemkrypandes runt 03-tiden på grund av mina höga klackar som jag allt som oftast inte är van att bära. Sovmorgon en halvtimma innan jag stack till jobbet tio i tolv idag. Svetten lackade hela dagen eftersom vi inte har ett uns av luftkonditionering på jobbet och därför längtade jag efter att få ta en uppfriskande promenad när jag slutat. Och vips var vi där på promenad, jag och v, och luktade på blommorna som slagit ut. Ljuvligt!


Kommentarer
Postat av: mams

Visst är det en härlig tid nu. Sitter vid huset och hör fåglarna kvittra och svalorna flyger förbi utanför fönstret.

2012-05-20 @ 19:50:00
Postat av: Victor

Hemkrypandes?

...snarare hemflygandes!

2012-05-21 @ 06:36:18
Postat av: Sophie

Haha! Okej då, flygandes hem på din rygg. Tack Älskling! Det var din förtjänst att jag ens tig mig hem den kvällen och med hela fötter.

2012-05-21 @ 18:45:00
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback