Lidingöloppet, Piningöloppet!

Sophie Arding 2012-10-01 @ 22:16:28

Uj uj uj vad JOBBIG banan är. Jag och B var uppe igår och sprang milen. Det var andra etappen på tjejklassikern. Jöösses vad kuperad och svårsprungen banan är. Höll 5:50 min/km fram till ca 7km och sen tvärsom jag två kilometer. Såg på klockan vid 9km att jag hade möjligheten att må mitt mål att springa under timmen. Spurta in på 58 min och är oerhört glad att jag orkade öka och hålla i sista kilometern. Nu blickar vi framåt och laddar inför tjejvasan!


Innan och efter loppet. =)=)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra kämpat!! Lycka till vidare att genomföra resten av loppen. Kan bara säga att det var en trevlig känsla när man fixat det.

2012-10-02 @ 21:20:12
Postat av: Sophie

Ja den känslan kommer nig vara härlig =) Ser fram emot det, men först ska två lopp genomföras =)

2012-10-02 @ 22:13:48
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback