Tröttis

Sophie Arding 2012-09-21 @ 22:33:59
 
Här sitter en som är trött!! Jag har börjat jobba nu och det med råge. Vi har total utförsäljning av butiken eftersom vi ska bomma igen den och öppna en sprillans ny på andra sidan gatan. Vi, jag och mina arbetskamrater, har konstaterat att rea verkligen tar ut det VÄRSTA ur folk! 75% rabatt på varor räcker inte utan de försöker klämma ut 10% extra till. Fyy f***n säger jag bara. Aldrig mer jobba under total utförsäljning. Eller rea över huvud taget är jobbigt. Var helt slut efter sommarrean, så nu detta. Puh! MEN, jag är glad att jag har ett jobb.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår hur du känner, lider med dig men du sköter det bra. Kram

2012-09-22 @ 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback